onsdag 31 mars 2010

Glassbombs-set - klart jag är med och tävlar!

Det är ju trevligt med internet! Ett par klick så hittar man saker man inte visste att man saknade. Tack vare fina bloggen Tulipans bakverk och hennes tävling hittade jag till Hus-modern där man förutom mycket annat fint kan köpa en sockertermometer. Nu har jag för tillfället inte alltför mycket tid att ställa mig och koka godsaker, känns heller inte optimalt med en liten parvel i huset. Men tids nog ska jag bli en karamellkokerska av rang tänker jag mig!

2 kommentarer:

  1. Baka baklava då, tämligen enkelt och supergott ju! Eller så får du skynda dig hit :) Jag försökte med en glutenfri variant också, men den blev inte lika lyckad..

    SvaraRadera
  2. tänkte passa på att tipsa om en ny tävling på min blogg. 2st vinnare vinnet "gott & blandat" paket från Tårtpinglan!
    http://maddesmumms.blogg.se/2010/april/tavling-i-sammarbete-med-tartpinglan.html

    SvaraRadera